cempla - 2008-04-19 21:16:09

Regionalny oddział Telewizji Polskiej TVP Warszawa przygotował ramówkę z 18 godzinami programu. Ale nie ma gdzie go emitować.
TVP Warszawa szykuje się na wejście konkurencyjnego TVN Warszawa (TVN czeka na koncesję dla tego kanału – start ma nastąpić do końca br.). Wczoraj warszawski oddział TVP – jak zapowiadaliśmy w marcu – zmienił czołówki serwisów informacyjnych: "Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego", "Kuriera Mazowieckiego" oraz "Kuriera Warszawy i Mazowsza".

– Stawiamy na wyraźną identyfikację oddziału, by widzowie wiedzieli, że nie jesteśmy częścią TVP Info, ale anteną lokalną – mówi dyrektor TVP Warszawa Aleksandra Zawłocka. Oddział jest przygotowany do nadawania 18 godzin programu dziennie. Jednak obecnie ma do dyspozycji jedynie ok. 4,5 godziny, bo resztę czasu zajmuje pasmo wspólne – czyli TVP Info. Jak zamierza w tych warunkach konkurować z lokalnym kanałem TVN-u? – Bez całodziennego programu to niemożliwe – przyznaje Zawłocka.

Wyjściem z sytuacji mogłoby być rozdzielenie TVP Info i programu metropolitalnego. Jeśli zarząd telewizji publicznej przyjmie tę koncepcję do realizacji, powstanie sześć oddziałów makroregionalnych (w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu – pierwsze dwa miasta przedstawiły już koncepcje takich stacji), które dostaną częstotliwości naziemne dawnego TVP 3 (dziś TVP Info) w swoim makroregionie. Natomiast TVP Info i planowany kanał TVP Parlament nadawałyby tylko satelitarnie, a głównym kanałem ich dystrybucji byłaby platforma cyfrowa nadawcy publicznego.

Kampania reklamowa TVP Warszawa wystartuje 7 kwietnia, potrwa do końca maja br.

Promowane będą programy informacyjne warszawskiego oddziału telewizji publicznej ("Telewizyjny Kurier Warszawski", "Kurier Mazowiecki", "Kurier Warszawy i Mazowsza") oraz "Raport na gorąco", "Ratownicy", "Alchemia zdrowia i urody" i "Qadrans qltury". Kampania obejmie prasę ("Sukces", "Gazeta Stołeczna", "Życie Warszawy"), radio (Radio WAWa, Program III Polskiego Radia) oraz nośniki reklamy zewnętrznej (w metrze, na taksówkach i tramwajach). 1 maja rozpocznie się drugi etap akcji, obejmujący billboardy AMS. Kreację przygotował Sławomir Karasek. Media TVP Warszawa kupił we własnym zakresie.

www.htcsmart.pun.pl www.zajebik.pun.pl www.irlandia.pun.pl www.farmingsimulator2009.pun.pl www.nnworld.pun.pl